Hip-hop/Streetdance

Milkias Gebremariam(Miko)

Miko, eller Milkias som han heter, underviser i dansestilene hiphop og Street Dance. Han er selv en dyktig danser som blant annet har jobbet mye for Teater Innlandet de siste årene.

Miko bruker koreografi som utgangspunkt når han underviser sine klasser. Teknikker i stilartene utvikles gjennom eksperimentering og arbeid med hver enkelt koreografi.

Nedenfor ser du tidspunkt og sted for de forskjellige klassene

Dansemiks –                       Torsdag KL 17.30 – 18.15 – dansesal Alder: 5-7 år

Hip hop 1a  –                      Torsdag kl 16.45 – 17.30 – dansesal Alder: 7-8 år

Hip hop 1b –                       Torsdag kl 18.30 – 19.30 – dansesal Alder: 11 – og opp….

Hip hop 3 /streetdance-   Torsdag kl 15.15 – 16.45 – dansesal Alder: Viderekommende

Aldersanbefalingene er veiledende, og ettersom grupper forandrer seg, noen slutter, mange er med lenge….vil dette endre seg etter sammensetningen av elevgrunnlaget.

NB: På viderekommende grupper er det ikke bare alder, men og kompetanse og ambisjon som blir vurdert når eleven plasseres i gruppe.

Læreren vurderer dette til beste for både eleven og gruppa.