Kirsti Thoresen

Kirsti er oppvokst i Alvdal, og bor nå i Hamar med sin familie.

Hun er aktiv i korpsmiljøet, men har også lang erfaring som sanger og folkedanser.

Etter endt skolegang ved Nord-Østerdal videregående skole, musikklinja, og på Toneheim folkehøgskole utdannet hun seg som barnehagelærer med musikk som fordypningsområde.

Hun har mange års erfaring som pedagog i barnehager i Oslo og på Hamar, før hun tok videreutdanning som musikklærer ved Høgskolen i Innlandet på Hamar.

Kirsti har jobbet som treblåslærer både i Hamar Janitsjarskole, Lillehammer kulturskole og Ringsaker kulturskole før hun begynte å jobbe i Elverum kulturskole i 2022.

I tillegg til å være treblåslærer i Elverum kulturskole, dirigerer hun hovedkorpset i EBU/Hernes skolekorps og Juniorkorpset i Hamar Janitsjarskole.

Tlf: 95925308

epost: ki.thore78@gmail.com