Teater 0 og teater 1

Lærer på teater 1 er Ella Gyri Groven.

Teatret tar viktige sider ved det virkelige livet og løfter det opp, viser det frem og studerer det – så vi kan se oss selv utenfra. Arbeidet med teater lar skuespilleren gå fra å være seg selv til å krype inn i andres liv – og for en kort stund arbeide med å erfare disse livene. Teater finnes ikke uten samarbeid, så det er en erfaring at arbeidet med teater kan øke barns sosiale kompetanse.

Teater 0: Mandager kl. 16.30 – 17.30 (aldersbestemt gruppe, 6 – 9 år )

Teater 1: Mandager kl.  17.45 – 19.00 (aldersbestemt gruppe, 9 – 10 år)

NB: Våre teatergrupper skal gi eleven tilrettelagt opplæring, og elevene plasseres i grupper både etter alder, men også egnethet i forhold til gruppesammensetning. Og selvfølgelig er venner og tidspunkt viktig. Man kan fint ha godt utbytte av å være i samme gruppe i flere sesonger. Vi har ikke en gruppe pr alder:)